Monday, November 17, 2008

Gubaon ang FRIENDSTER!

sa kaintindi sang ilonggo, cge paytz, basaha nyo ni kay basi karelate man kamo sang hinanakit nga gina batyag ko sa kaulugot nga FRIENDSTER.

ano man ning friendster man, daw isa na ko ka week nga wala ka open kay hindi maopen.. damu na gid problema sa friendster..

una, nag karadula ang iban ko nga friends!
ikaduha, hindi ko kaopen kay scheduled maintenance daw
ikatatlo, hindi na gid maopen, sa damu nga rason:
  1. hambal nila nag scheduled maintenance
  2. hindi daw mag open kay guba daw (pero tingala man ko mag open ko sang email ko may ara ko alerts nga may new comments ko, meaning ang iban kaopen man, ang iban hindi..)
  3. hindi daw anay mag log in kay may gakalat daw nga virus

kaulugot na gid tana,, kaexperience man kamo sine? san-o pa mag kay-o ang friendster man, naugot na gid ko.



No comments: